Drónnal rögzíteni az életet

Drón - Drónszerető

Drón - Drónszerető

Nyári esőben a parkban: Teázás a nyári délutánon

2023. június 23. - craftworks

A nyár beköszöntével eljött az idő, hogy élvezzük a napsütést és a friss levegőt. A városban egyre több ember jár a parkokba, hogy élvezze a természet szépségét és a kellemes időjárást. Ahogy sétálok a zöldellő fák között, érzem a fű illatát és a nap melegét az arcomon.


Az egyik ilyen kellemes nyári nap után, amikor már kezdett felhősödni az ég, hirtelen megérkezett az eső. A cseppek zenei hangja a faleveleken, a frissítő illat és a hűvös érintés mindig varázslatos élményt nyújtanak. Így eldöntöttem, hogy felkeresem a közelben lévő teaházat.

Belépve a teaházba, a meleg és barátságos légkör üdvözölt. Az apró asztalokon különleges teafajták sorakoztak, így választásom nem volt könnyű. Végül egy frissítő zöld tea mellett döntöttem, hogy felfrissítsem testem és lelkem.

A teát kortyolgatva elmerültem a gondolataimban. Megfigyeltem az embereket, akik elidőztek a teaházban, beszélgettek és élvezték az italokat. A tea az összekapcsolódás és a közösség szimbóluma. Egy csésze tea körül ülve, a vendégek megosztják történeteiket és élményeiket, és új barátságok szövődhetnek.

A vihar odakint tombolt, de belül a teaházban meleg és meghitt hangulat uralkodott. Ez a hely a nyugalom és a felüdülés szigete, ahol az ember elmerülhet saját gondolataiban vagy akár egy jó könyvben. Egy pillanatra elfelejtettem a külvilág zaját és csak a jelen pillanatra koncentráltam.

Ahogy a zöld teám elfogyott, felkészültem a távozásra. Kilépve a teaházból, észrevettem, hogy az eső elállt, és a nap újra előbújt a felhők mögül. A park frissen és tisztán tündökölt a nedves fűben. Úgy döntöttem, hogy egy kis sétát teszek a parkban, hogy teljes mértékben kihasználjam a szép időt.

Ez a nyári nap emlékezetes marad számomra. A park szépsége, az eső frissessége és a teaház nyugalma mind-mind olyan pillanatok,
amelyek feltöltik Ez a nyári nap emlékezetes marad számomra. A park szépsége, az eső frissessége és a teaház nyugalma mind-mind olyan pillanatok, amelyek feltöltik a lelkemet. Ahogy hazafelé sétálok, mosolyogva gondolok vissza a parkban töltött időre és a kellemes teázás élményére. Tudom, hogy a nyár még tartogat számomra számtalan ilyen pillanatot, amikor élvezhetem a természetet, a friss esőt és a meghitt teaházak nyugalmát.
Ez egy másik blogbejegyzés, amit japánul írtam. Ha érdekel, kérlek, kattints ide az olvasáshoz https://teaware.over-blog.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://craftworks.blog.hu/api/trackback/id/tr2218151994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása